همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی همایش موتورسیکلت سواران قانونمند شهرستان درمیان در شهر طبس مسینا بر گزار شد.
فرماندار درمیان در این مراسم گفت: توجه نکردن به قوانین از علل اصلی تصادفات و سوانح رانندگی است.
محمد بشیری زاده اظهار کرد: ارتقای فرهنگ ترافیکی در راستای کاهش اثرات تصادفات و ارتقای نظم و امنیت اجتماعی ضروری است.
وی با تاکید بر نصب کارشناسی شده و استاندارد سازی سرعت گیر های معابر شهری خاطر نشان ساخت: فرهنگ استفاده از کلاه امینی باید در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینکه تصادف جاده ای باید به حداقل ممکن برسد،گفت: موتور سیکلت سواران با دقت در هدایت وسیله شان جان خود و دیگران را به خطر نیدازند.
وی استفاده از کلاه ایمنی را ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه محافظت موتورسواران و کاهش حوادث ناشی از تصادفات دانست و افزود: جامعه قانونمند انسان‌هایی منظم، قاعده‌مند و هنجارمند تربیت می‌کند که نتیجه آن، تعامل، اعتماد، همکاری، مشارکت متقابل و انسجام جمعی است.
فرماندار درمیان :‌تعامل بیش از پیش مردم با نیروی انتظامی شهرستان را لازمه تداوم امنیت در شهرستان و ناامن شدن فضا برای برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی مردم دانست و اضافه کرد: سه مقوله سلامت، توسعه و امنیت اجتماعی به گونه‌ای تفکیک‌ناپذیر به یکدیگر مربوط هستند.
بشیری زاده عنوان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح از ارکان مهم تامین نظم و امنیت جامعه به شمار می رود و با رویکرد اخلاق مدارانه، خدمت صادقانه به مردم و جامعه را افتخار خود می داند.
فرماندار درمیان، برقراری امنیت را یکی از نیازهای اساسی و پیش زمینه توسعه و پیشرفت جامعه دانست و گفت: جامعه ای که در آن امنیت وجود نداشته باشد به طور یقین توسعه مطلوب نخواهد داشت

 

 

 

روز شمار انتخابات

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري :

تلفن شهرداری مرکز:3-32111212فکس : 32111100

تلفن روابط عمومی:32112019فکس روابط عمومی:32112019

پست الکترونیک : shahrdaritabasmasin@chmail.com

آدرس : شهرستان درمیان -شهر طبس مسینا

بازدید امروز62
بازدید دیروز208
بازدید هفته428
بازدید ماه1983
کل بازدید247406