استاندار خراسان جنوبی گفت: برای ايجاد زمينه اشتغال در سطح منطقه و تقويت بخش هاي مختلف توليدي و اقتصادي نيازمند سرمايه گذاري هستيم.
سید علی اکبر پرويزي در جمع مردم شهر طبس مسينا،ضمن تشکر از همراهي و همدلي مردم اين شهر در پيشبرد اهداف نظام و دولت تدبير و اميد، خاطر نشان كرد: مشكلات و نيازهاي شهرستان درميان با همدلي و كمك همه مردم و مسئولين قطعا به حداقل ممكن خواهد رسيد.
مقام عالی دولت در استان، ضمن تشکر از عضو شورای شهر طبس مسينا که گزارشي از وضعيت اين شهر در بخش هاي مختلف ارائه كرد، افزود: مشكلات و چالش هاي پيش روي توسعه اين منطقه را يادداشت كردم و مواردي را نيز از گذشته در جريان هستيم، لذا با تلاش و پيگيري مداوم اين ايرادات به حداقل ممكن خواهند رسيد.
پرویزی با بيان اينکه طرح هاي بهداشتي و درماني و پروژه هاي گازرساني، از موضوعات مهم اين منطقه است، افزود: حل مشکلات مسكن مهر ، تقويت خطوط تلفن و اينترنت پر سرعت نيز كه از مطالبات مردم در سخنان نماينده شئراي اسلامي شهر طبس مسينا بود در دست پيگيري است كه نتايج آن اعلام خواهد شد.
وی مسئله تامین آب شرب را از مهمترين اولويت هاي استان برشمرد و تاکيد کرد: دولت تدبير و اميد در سالهاي اخير شرايط سختي از نظر مالي واقتصادي دارد ولي با همدلي ، همكاري و اميدي كه مردم به بهبود شرايط دارند، قطعا در آينده شاهد اقدامات ماندگاري در سطح كشور خواهيم بود.
نمیانده عالی دولت در استان، با تاکيد براينکه دولت تدبير و اميد در خصوص استخدام كاركنان خود تاكيد زيادي بر اعمال ضوابط و عدالت دارد ، تصريح كرد: اين دولت بر خلاف دولت گذشته تاكيد بر تخصص و پايندي بر ضوابط دارد و بكارگيري نيرو در دستگاههاي اجرايي فقط از طريق آزمون استخدامي كه در جرايد و رسانه ها اعلام عمومي مي شود انجام شده و از اعمال نفوذ و سليقه در استخدام نيرو پرهيز مي نمايد و اين قطعا فرصت هاي برابري را براي همه فرزندان اين سرزمين ، ازجمله اين شهرستان ايجاد خواهد كرد.
وی، با بیان اينکه ؛ براي جذب سرمايه گذاري خارجي و بهبود شرايط صادرات و ورود تکنولوژي هاي جديد نيازمند تعامل سازنده با دنيا هستيم خاطرنشان كرد: صادرات كالا و خدمات نيازمند تقويت روابط خارجي با تمامي كشورها است.

برپایه این گزارش ظهر امروز مهندس سيد علي اکبر پرويزي استاندار خراسان جنوبي ، معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري ، فرماندار شهرستان درميان و جمعي از مسئولان مرتبط استاني با حضور در مسجد جامع اهل سنت شهر طبس مسينا از توابع شهرستان درميان در جريان مشکلات و خواسته هاي مردم و مسئولان اين شهر قرار گرفتند.
 
 
 
 
 
 
 
 

روز شمار انتخابات

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري :

تلفن شهرداری مرکز:3-32111212فکس : 32111100

تلفن روابط عمومی:32112019فکس روابط عمومی:32112019

پست الکترونیک : shahrdaritabasmasin@chmail.com

آدرس : شهرستان درمیان -شهر طبس مسینا

بازدید امروز226
بازدید دیروز141
بازدید هفته661
بازدید ماه2246
کل بازدید244567